Khamis, 10 Julai 2014

Aku cari semua dalam doa

Bismillah
Alhamdulillah


terkesan baca
status dia ni
mencari dalam doa

ye jugak
dah kalau memang realiti nya
kau tak dapat nak jumpa dia berdepan
nampak zahir

Atau ada depan mata
tapi rasa jauh tak terjangkau

cari lah dalam doa

Agak agak korang selalu tak cari aku dalam doa?
hehe
(Berani cakap tak! Xnak kawan! Haha)

Semalam dapat borak lama sikit
Dengan kau
wish birthday tukar tukar story
Hmm jujur aku kata
aku lega
sebab aku masih lagi sayang orang yang sama
Kau tak berubah
friendship kita tak berubah
(Lap air mata bajet terharu)


Ha ha dah jangan fikir bukan bukan
Kitorang memang macam ni
Alhamdulillah
setakat ni memang straight
Terbukti

Dalam bertiga (yang rapat)
aku hazirah zirahmi
memang kitorang suka buat jalan cerita friendship macam ni
ala ala sweet sour happy ever after gitu
Kenapa?
mana la aku nak lupa orang 1st yang ajar aku
pasal friendship
so sayang sayang semua
mohon jangan cemburu

kita hargai yang lama
yang baru tidak kan ku lupa
wahh

jangan risau
jangan berebut
korang tetap ada bahagian
dalam hati aku
dalam doa aku
 ye sayang sayang ku

Now we are waiting for si hati batu yang sweet
balik Malaysia
yang dirindu siapa saja yang pernah kenal dia

(Alaa aku tak jeles korang lebih banyak spend masa dengan dia sebab dia pernah bagitau aku .. setakat ni hanya aku yang mampu buat dia nangis rindu kan aku .. haha kau hadoo? Wekk .. biasa la aku kan ada cara sendiri nak menggoda Hahahahaha)

tapi kalau statement tu sekadar
tipu daya nak amek hati aku
apakan daya
aku kan lurus
percaya je apa yang orang aku sayang cakap
haha
(sedih je ayat)

so macik! We are waiting for you
even kau tak bagitau pun Aku
kau nak balik sabtu ni!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan